دسته بندی ها
  • کتاب
    روابط عمومی
    الفبای برخورد عملی با ارباب رجوع
    الفبای برخورد عملی با ارباب رجوع

    امروز بر همگان واضح است که داشتن مشتری وفادار برای هر کسب و کاری واجب است

    همچنین رضایت ارباب رجوع از سازمان ها به برخورد پرسنل آن سازمان به ارباب رجوع بر میگردد.

    برخورد حرفه ای، مودبانه همراه با تکریم بهترین روش برای ایجاد رضایت در مراجعه کننده است.

    این کتاب سعی نموده با بازیادآوری نکات ساده اما بسیار تاثیر گذار، تجربه مثبت از سازمان و کسب و کار شما برای مشتری و ارباب رجوع ایجاد نماید.

    با مطالعه این کتاب باب جدیدی از برخورد تاثیر گذار به روی شما و کارمندان و همکارانتان گشوده می شود.

    فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

    الفبای برخورد عملی با ارباب رجوع - نویسنده فرزاد فرح بخش_1726998698_67153_13718_1019.zip1.45 MB
    پرداخت و دانلود محصول
    بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
    مبلغ قابل پرداخت : 65,700 تومان پرداخت از طریق درگاه
    انتقال به صفحه پرداخت